markerНаші склади

Знайти найближчий

markerНаш телефон

+380 67 730 5775

Наші склади

Київ

markerЛибідська

Залізничне шосе, 25 +380 67 730 57 75 Прокласти маршрут

markerПочайна

пр-т Степана Бандери, 20А +380 67 730 57 74 Прокласти маршрут

markerСевастопольска площа

пр-т Повітрофлотський, 64 +380 67 730 57 75 Прокласти маршрут

Львів

markerЗалізничний Вокзал

вулиця Тобілевича, 8 +380 67 730 57 73 Прокласти маршрут

Що робити офісам, які перейшли на дистанційну роботу

У зв’язку з коронавірусів багато компаній відправили своїх співробітників на дистанційну роботу і є всі підстави вважати, що подібний режим збережеться мінімум кілька місяців. Однак правильно організувати свою роботу при таких обставинах досить складно, і у нашої компанії є вигідна пропозиція для вас. Багато компаній все ще оплачують оренду офісних приміщень. Причин цього кілька. Одна з них полягає в тому, що, невідомо, як розпорядитися офісними речами (оргтехнікою, меблями і т. П.). Найрозумніше – здати їх на зберігання у спеціально призначені для цього склади.

Доводів так вчинити можна привести безліч.

    • Не доведеться вносити плату за оренду

Вона, як правило, не маленька, а в даних обставинах ще й абсолютно не потрібна. Раніше зрозуміло, за що платили. Йшов активний потік відвідувачів, приймалися і оброблялися замовлення, заявки тощо. Оренда себе виправдовувала, в офісах кипіла робота, все було організовано і злагоджено, ми допоможемо Вам продовжити роботу при вигідних умовах. Зараз взаємодію співробітників між собою і клієнтами доводиться організовувати через інтернет. Офіс, по суті, виявився зайвою ланкою.

    • Порожнє приміщення з дорогою технікою-спокуса для злодіїв

Офіс з усіма своїми речами, меблями, дорогою технікою є приманкою для злодіїв. Адже відомо, квартири, що пустують, але дорого обставлені – найчастіше обкрадають. З цієї точки зору, офісне приміщення від них мало чим відрізняється і не менш приваблює крадіїв. До того ж приміщення знаходиться без нагляду цілодобово, тижнями. А тут ще на вулицях народу менше. Карантин стосується всіх. Навіть вдень, в світлий час доби, крадіжку стало зробити набагато легше.

    • Можливість заощадити на штаті

Можна розрахувати охоронців і працівників деяких інших посад, які необхідні навіть в непрацюючому, порожньому офісі. З огляду на те, що компанія в цей період і так несе не малі збитки або, як мінімум, втрачає прибуток, економія буде до речі.

    • Не потрібно платити за установку дорогої сигналізації

Гарна сигналізація – не дешеве задоволення. Так як приміщення пустує цілодобово, буде потрібно саме найкраща. Доведеться платити за її установку, обслуговування тощо. Це дуже великі витрати. Техніка, як правило, імпортна.

    • Можливість більш раціонального використання вивільнених із-за відмови від оренди коштів

Їх можна витратити на організацію скоординованої командної роботи співробітників.
Існує поширена помилка, що повноцінну командну діяльність працівників поза офісом організувати не вийде. Частково воно вірно, завжди компанія без офісу обійтися не може. Клієнтів зручніше приймати саме в ньому, та й вирішувати багато інших питань теж. Але, ось кілька місяців, завдяки покупці спеціального програмного забезпечення, встановленого на комп’ютери віддалено працюючих співробітників, і ряду інших заходів (теж не дешевих), вижити, а потім повернутися до повноцінної роботи у компанії легше.

Багато хто не знає, куди звертатися, щоб здати речі на зберігання

Сміливо рекомендуємо сервіс для зберігання речей і бізнес-майна ТЕТРІСБОКС. Фірма пропонує послуги не тільки по збереженню майна, але і організацію перевезення його на склад, оберіжне навантаження і розвантаження. Все буде зроблено швидко, дбайливо і профессіонально. Залежно від обсягу та типу речей, для їх збереження надаються різні типи контейнерів. Плюс надійна охорона, цілодобове відеоспостереження, доступ власників до своїх речей 24/7 і, що зараз особливо важливо, невисокі ціни.

Дякуємо!
Ви неймовірні!
Наш оператор зв`яжеться
із Вами вже дуже скоро.
top